lørdag den 15. marts 2008

Back to the old habits!

"...Om lidt blir her stille, om lidt er det forbi..." Jeg tror vi alle har hørt den sang kort før noget fedt ender. Dette skal ikke være nogen undtagelse. Sidder på nuværende tidspunkt på mit værelse, og hører Kim Larsen med "Om Lidt". Dette har været en oplevelses rig tur, med mange rigtig gode minder. Først og fremmest har jeg haft en virkelig god familie at bo hos. Daniel og Terri Murakami har været yderst modtagelige, og har åbnet deres hjem for mig. Er jeg nogen sinde i området igen, skal jeg forbi dem igen, det er helt sikkert. Seattle området kan minde meget om et amerikaniseret Danmark, så jeg følte mig hurtigt hjemme her. Hvad jeg dog mangler er mors kokkegryder. Mig og Peter tog ordenligt afsked med Divan Cafeen som vi ellers har brugt til at slappe af i I pauserne. Dagligt fik vi en sludder med servetrisserne om diverse emner, og vi fik dem til at skrive en kort hilsen på en Divan kop, så der er et kærligt minde at tage med hjem. Overall har turen været fuldt ud en success, en oplevelse jeg sent vil glemme.. Så tak til alle på ISS (Jesse, Abdul, Lisa, Miki, David), DigiPen (Jay, Kamal), EdCC (Deborah) Divan Cafe(Veronica, Edisa, Desiree)og ikke minst alle de danske lærere (Kasper, Søren, Jacob, Vibeke, Ditte, Jens), og alle som har været med til at planlægge denne vidunderlige tur hjemmefra.. Tak for alt..!